Just nu bjuder vi på en gratis provträningsvecka om du bokar ett möte idag Boka möte

Våra Gruppträningspass

Variera din träning genom att träna tillsammans med andra. Släpp alla tankar och låt våra instruktörer guida dig genom roliga och effektiva pass. Som medlem hos oss kan du delta i samtliga stående pass på gruppträningsschemat. Se aktuellt schema för att hålla dig uppdaterad.

Yin-Yoga

Yin yoga passar alla och består av passiva positioner med en lätt, mjuk stretch, utförda i stillhet och medveten närvaro. Passet är djupt återhämtande och utmärkt för dig som behöver varva ner och stretcha spända muskler

Power Circle

En Tabata-baserad klass som passar alla oavsett förmåga. Klassen är uppdelad i tre set på ca 15 min. Vi går igenom kroppens alla muskler, adrenalinet sprutar och skratten är höga. Varje intervall är 30 sek och du kan köra 3 repetitioner eller 15, allt efter förmåga. Det här är en extremt effektiv träningsform som ger muskelutveckling, kondition och smidighet på samma gång. Veckans måste!

Spinning

Konditionsträning på cykel där du själv styr motståndet. Upplägget består av en ordentlig uppvärmning innan vi ger oss på tuffa intervaller och/eller backar. Här sätter varje instruktör sin egen prägel men alla ger dig förutsättningar för ett hårt och bra pass. Klassen passar alla då du själv avgör intensiteten

Aqua Power

Vattenträning. Kondition-, och styrkeövningar varvas med varandra i vår pool. Olika redskap som t.ex. hantlar används för att utmana sig själv lite extra. Klassen passar alla då det är en mild och skonsam träningsform där du själv avgör intensiteten

Boxning

Klasser där boxningsteknik varvas med kondition, smidighet, koordination och uthållighet. Slag övas på säck eller pads. Det finns även boxningspass för hela familjen

Core

Styrkeklass som fokuserar på bålträning (mage- och ryggmuskulatur). Lämplig att kombinera med konditionsträning och annan styrketräning

Fit by Haga

Cirkelträning där du jobbar med den egna kroppsvikten samt fria vikter som redskap

HIIT

HIIT = HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING Ett kort och tufft pass där pulsen sticker iväg ordentligt. Maxansträngning varvas med vila i längre eller kortare intervaller för att uppnå förbättrad kondition och ökad fettförbränning

Performance

Tuff och intensiv cirkelträning där du jobbar med den egna kroppsvikten samt fria vikter som redskap

Yoga Vinyasa Slow

Slow flow är en dynamisk yogaform där andning och rörelse synkroniseras och integreras med varandra. Vi värmer upp kroppen inifrån och ut genom pranayama och solhälsningar. Sedan följer ett kreativt flöde av asanas, i fysiskt utmanande såväl som lugna, återhämtande sekvenser där vi håller vissa asanas längre. Modifikationer erbjuds för alla olika nivåer. Passet avslutas med djupavslappning.

Medlemskap på Haga Health Club

Är du nyfiken på hur vår anläggning ser ut och vill uppleva Haga Health Club på plats? Välkommen in så visar vi dig mer än gärna runt. Fyll i formuläret nedan för att boka en tid!